13 January 2014

Arghh~! Nak Number Phone Aku??!

13/1/2014

Assalamualaikum and salam blogger ^^v

"Aik, tajuk jiwang jew?"

Hikhik...saje nak citer, nih citer 2013 la...

Hari Pertama:

Time tu, minggu last sekolah. Naa budak jah 5 lagi. Kat sekolah, Naa ade 2 orang je kawan rapat a.k.a BFF. Time tu plak, due-ii orang tak datang sekolah. Perasaan? Sedeyh gilos lah!
Memang time tuh, semua buat sorang! Huhu T^T Patah semangat! Rase cam menyesal gi sekolah!

Time balik, Naa jalan sorang-2 nak gi kat pagar sekolah. Naa punye abah memang agak lambat sikit nak jemput. Almaklumlah, busy. Time Naa jalan, tetibe jew budak jah 6 sorang ni serbu...

"Nadiah, aku nak no. fon hang boleh dak?"
Nerveous gile! Walaupun muke dye erm...bukan nak kutuk lah., tapi kurang memuaskan.

"Gila? Nak buat apa?"
"Aku nak call hang la...SMS ka."
"Pfft -,- takyah la weyy"
"Ala..aku kan nak pindah kat sekolah menengah...Please?"
"Boleh! Boleh jalan!"
"Bagila...nanti aku belanja hang aiskrim nak? Choki-2? Pilih ja."
"Hoi! Aku budak tahun 5! Bukan 5 tahun! If nak bagi aku rasuah, bagila henfon ka, ipad ka, shawl ka...ni takat ice cream, kalau berpuluh hinggit takpa  la...ni setakat singgit, pergh aku mampu la weyy -,-"

Kebetulan, time tuh abah Naa dah sampai ngan motor RXZ dye tuh..hehek ^^v Ape lagi? 
Baliklah kan? Boleh lagi nak babai-ii time tuh! Balik rumah, Naa juz rase geli jew! Brr...!
Nauzubillah laa!

Hari Kedua:
Time tuh (brapa manyak time maa -.-") Perhimpunan, loceng bunyi cikgu still xde.
Ade sorang akak yg agak rapat ngan Naa, so die panggey Naa...nthen ajak mas0k tandas.

"Awat nih?"
"Najmi bagi surat kat ampa..." *hulur surat
"Err...thnx"
"Okay :D"

Bile kuar jew dari tandas, mamat poyyoss tuh sengeyh sampai ke telinga! Sorang kawan
Naa tanyew,

"Awat kak Farah panggey hang tadi?"
"Erm, i'll tell you guys in da class"

=BERSAMBUNG=


No comments:

Post a Comment